Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří už třeba vůbec nebude!

17.5. Nový blog

17. května 2011 v 17:08 | Miki
Ahoj všichni!
Založila jsem si tenhle blog, protože potřebuju někoho, kdo se taky snaží jíst zdravě (popřípadě hubnout). Asi do čtvrté třídy jsem neřešila, že jsem baculík. Všechno změnil jeden tábor, kde jsem zažila šikanou a myslím, že mě (i když si to nerada připouštím) dost poznamenala v pohledu na sebe sama. Hodně večerů jsem probrečela, ale nijak více to neřešila. V sedmé třídě jsem najednou vyrostla a od té doby mi nikdo neřekl ošklivou poznámku na mouc postavu, ba naopak. Jenže já ty kladné komentáře, které teď přichází neumím příliš příjmout, nevěřím jim. Pořád vidím chybu tu a to zase tam. Poslední rok na mě neúmyslně měla vliv moje nejlepší kamarádka. Má opravdu krásnou postavu, ale ona to hrozně moc řeší. Kouká na kalorie a hlídá si to...přitom ona to zrovna tak potřebuje, ha! Musím si to přiznat- někde v podvědomí mi zasadila do hlavy brouka. Naštěstí ho potlačuju, ale je tam. Dvakrát jsem měla takovou dvoutýdenní krizi. Dvakrát jsem se pokusila o dietu. Jednou jsem jedla jen oběd a jedno balení bebe. Podruhé i menší snídani. Pak jsem se týden brutálně přecpávala a neuměla to zastavit, protože jsem musela všechno ochutnat, dohnat ty předešlé dny odříkání. Na sladké, které jsem nikdy nebyla, se od té doby někdy, když mi "přecvakne" vrhnu a je mi jedno, jestli jím zdravě nebo ne.
Mým hlavním cílem není zhubout, spíše se naučit kontrolovat a jíst tak, jak se má.

Dnešní jídelák:
Snídaně: čokoládové kuličky s mlékem
Svačina: tmavý rohlík s máslem a marmeládou, banán, mrkev
Oběd:Smažené rybí prsty a bramborová kaše
-------------------------------------------
Bude:
Svačina:okurka
Večeře: Activia tvarohová

Co myslíte? Vím, smažené rybí prsty nejsou zdravé, ale s obědy v jídelně toho asi moc nenadělám. Rodiče je platí a vynechávat je nehodlám.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 mersmerize mersmerize | Web | 17. května 2011 v 17:16 | Reagovat

Ještě bych klidně něco přidala k té snídani - snídaní začíná pracovat metabolismus, takže se neboj najíst co nejvíc:) Jinak vynechala bych tu marmeládu, v současné době /pokud není domácí/ do ní dávají strašně moc chemie a místo ní bych si vzala třeba sýr, nebo salám:)

2 Miki Miki | 17. května 2011 v 19:50 | Reagovat

Jím jenom domácí :-). Díky

3 Elissh Elissh | Web | 30. května 2011 v 20:11 | Reagovat

prosimte hubout nepotrebujes ne? jsem stejne vysoka a mam 58kg a tlusta nejsem a hubnout nepotrebuju.. mela jsem i 50 ale to uz bylo moc malo 52-55 je tak akorat ;-) jen zkus to zdravy jezení

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama